Klantenservice

Dol op Mokkis!! En daar doen we veel voor ;-) Daarom een echte klantenservice!

Vragen over uw Mokkis
Algemene vragen en/of opmerkingen over Mokkis kunt u richten aan info@mokkis.nl. Wij zijn dol op onze Mokkis producten en informeren u hier graag over. 
Is een product niet naar uw tevredenheid, laat het ons dan snel weten zodat we samen uw Mokkis momentje alsnog mogelijk maken! 

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht en/of opmerking via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail (info@mokkis.nl) regulier post (Mokkis, Europa-allee 6, 8265 VB  Kampen) en/of telefonisch (038-3310540). Onze medewerkers zullen uw bericht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht en/of opmerking af te handelen. 
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.mokkis.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Plemp hieronder je eigen mokkivational. Wie weet win je hem op je eigen mokkis!

deel je mokkivational met je vrienden